Bli politisk aktiv nå

Når er det riktige tidspunktet for å bli politisk aktiv å engasjere deg for det du brenner aller mest for? Det er selvsagt nå.

Stein Lie under valgkampen 2017.

Det er nå alle som har meninger om hvordan vårt lokalmiljø skal se ut de nærmeste årene må engasjere seg. Det er nå de lokale politiske partiene begynner å orientere seg om hvem som skal stå på listen og muligens bli folkevalgt ved å sitte i kommunestyret, formannskapet, komiteer eller råd.

Bli aktiv i Aurskog-Høland Arbeiderparti

Alle politiske partier vil hele tiden ha nye medlemmer som brenner for noe og som står for noe, men det er særdeles viktig akkurat nå. Det er nå vi begynner å utforme partiprogrammet som vi skal gå til valg på neste år. Det er nå vi trenger nye mennesker med nye tanker, med hjerte for kommunen og bygda si. Nå er tiden inne for deg som har sterke meninger om kommunen, om politiske hjertesaker og lokalmiljøet å engasjere deg.

For å være med å bestemme hva som står i partiprogrammene og muligens bli lokalpolitiker er tiden inne for å melde deg inn i et politisk parti. Det er ikke sånn at du må være enig med alt det politiske partiet ditt gjør på nasjonalt eller lokalt plan, enten de er i posisjon eller opposisjon. Det er der hjertet ditt hører hjemme du bør være politisk aktiv. Ingen mennesker er perfekt og ingen partier er perfekte.

Bli medlem i Arbeiderpartiet

Vi som engasjerer oss i lokalpolitikken er opptatt av lokalmiljøet og vi trenger flere til å være med på å påvirke fremtiden slik at Aurskog-Høland kommune blir et enda bedre sted å vokse opp i uansett bakgrunn. Alle som har ytringer, alle som har ideer og alle som vil det beste for kommunen håper jeg tar skrittet å bli politisk aktiv. Bruk retten din til å være med å påvirke fremtiden. Du kan forandre mer enn du tror.

Stein Lie

Leder i Aurskog-Høland Arbeiderparti

Publisert i Indre Akershus Blad 7. mars 2018.