Hvem blir årets verver?

I 2016 skal vi ha fokus på verving av nye medlemmer og vi har selvsagt flotte premier. Hvordan fungerer konkurransen og hva er premiene?

original_1478638913_6638882

Reglene

Det er relativt enkelt. Den personen som verver flest personer i 2016 blir årets verver, fulgt av nummer to og tre. Ja, vi har hele tre premier. Man teller både medlemmer som blir vervet til Aurskog-Høland Arbeiderparti og Aurskog-Høland AUF (støttemedlemmer telles også).

Man bør få det registrert av fylkespartiet. Dette kan man enkelt gjøre enten det er på nett eller med verveblokka. I verste fall kan man lage en oversikt i et Word-dokument. I starten av 2017 får vi tallene fra fylkespartiet og vinnerne blir kåret under vårt eget årsmøte i februar. Det vil bli skrevet en artikkel om vinneren i etterkant.

BLI MEDLEM

Premiene

1. Middag med stortingsrepresentant og leder av Akershus Arbeiderparti Sverre Myrli. Dette finner selvsagt sted på Stortinget. Det blir også en privat omvisning i etterkant og vi antar en leksjon om jernbanen fra Myrli.

2. Lunsj med ordfører Roger Evjen på ordførerkontoret. Har du noen fanesaker på hjertet? Da er dette en glimrende anledning til å ta det opp med sjefen selv.

3. Et foredrag om amerikanske presidentvalg i din egen stue (eller forening hvis det er ønskelig). I januar 2017 vet vi hvem som blir verdens mektigst person, hva betyr dette for verden? Foredraget gis av statsviter og USA-kjenner Steinar Ottesen, som også er kommunestyrerepresentant.

Hva venter du på? Løp og verv!

BLI MEDLEM