Kjære innbygger

Roger Evjen

Kjære innbygger i Aurskog-Høland og Rømskog

I snart fire år har jeg vært ordfører i Aurskog-Høland kommune. En krevende, men veldig hyggelig jobb å ha på vegne av folket. Levende bygder er grunnlaget for kommunen – det er der folk bor, og lokal identitet er viktig. 9. september er det kommunevalg. Innbyggerne i Aurskog-Høland og på Rømskog skal for første gang velge kommunestyre sammen. Du som velger er viktig for utviklinga av framtidas kommune.

Aurskog-Høland Arbeiderparti vil i neste periode prioritere utdanning – skole og barnehage. Vi vil bygge ny skole og ny barnehage på Aurskog. Vi skal ferdigstille barnehage på Løken og starte byggingen av ny på Bjørkelangen. Ap har som hovedmålsetting at barn og ungdom skal lykkes.

Arbeiderpartiet vil jobbe for bedre helse- og omsorgstjenester som er tilpasset innbyggernes behov. Vi skal i mål med omsorgsboliger på både Hemnes, Rømskog og Aurskog - og vi skal styrke bemanningen i eldreomsorgen.

Nye Aurskog-Høland kommune skal stille opp med lærlingplasser – vi skal være best i Viken! Vi skal bli en heltidskommune. Våre ansatte skal ha hele og faste stillinger, det vil også heve kvaliteten på tjenestene til våre innbyggere.

Bruk stemmeretten!

Godt valg!